Precisie Précision

 

 

Ik ben verknocht aan elegantie,

verkocht aan het juiste gebaar

dat zonder zich af te meten

grondig past binnen de afmetingen.

 

Is dit nog van deze wereld

of is dit een opening naar jou?

Als ik er een bres in sla,

ga je niet ten onder,

kom je juist te boven

wanneer je na je kronkelen

en je gillen alles weer

op je plaats laat komen,

je brandend zonnige glimlach

er boven op.

 

Ik raak verzot van je elegantie.

 

Je suis dévoué à l'élégance,

vendu au beau geste précis,

qui sans se mesurer

s'inscrit parfaitement dans les mesures.

 

Est-ce encore de ce monde

ou est-ce une ouverture vers toi ?

Si j'y fais une brèche,

tu ne sombreras pas,

tu t'élèves au contraire

quand, après que tu te sois tordue

et tu auras crié,

tu remets tout en place,

ton sourire brûlant et ensoleillé

par-dessus.

 

Je suis fou de ton élégance.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Kosmisch - Cosmique

Onder geheim een houding